Πως μπορώ να κάνω ηλεκτρονική παραγγελία;
Τα βήματα για να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι τα εξής:
- Αφού προσθέσετε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε, πατάτε το κουμπί Ολοκλήρωση Παραγγελίας.
- Έχετε το δικαίωμα να πραγματοποιήσετε παραγγελία ως επισκέπτης ή να συνδεθείτε στο site έχοντας την δυνατότητα να παρακολουθείτε την προετοιμασία και αποστολή της παραγγελίας σας.
- Αν κάνετε παραγγελία ως επισκέπτης, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής/χρέωσης, ενώ για τους συνδεδεμένους χρήστες τα στοιχεία αποστολής διατηρούνται από την προηγούμενη παραγγελία τους.
- Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
- Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με την περίληψη της παραγγελίας σας.
Πως προσθέτω ένα προϊόν στην παραγγελία μου;
Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν.
Θα πρέπει αναγκαστικά να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο “Σχόλια” να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που επιθυμείτε.
Η δυνατότητα ένωσης εξαρτάται από το στάδιο επεξεργασίας της παραγγελίας καθώς και του όγκου που πρέπει να εξυπηρετηθεί.
Τα στοιχεία μου είναι ασφαλή;
Ναι, πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην σελίδα Πολιτική Απορρήτου.
Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων;
Nαι, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.
Για να ενημερωθείτε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην σελίδα Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου και πόσο θα κοστίσει η αποστολή της;
Ο χρόνος που χρειαζόμαστε, για να έχουμε έτοιμη την παραγγελία σας, για παραλαβή από το κατάστημά ή αποστολή στον χώρο σας, αναφέρετε σε κάθε προϊόν, πάνω από το κουμπί αγοράς.
Αν επιλέξετε να αποστείλουμε την παραγγελία στον χώρο σας, η αποστολή θα γίνει με courier δωρεάν.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην σελίδα Τρόποι Πληρωμής – Αποστολής και Διαθεσιμότητα.
Εάν απουσιάζω κατά την παράδοση της παραγγελίας μου;
Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται είτε με εταιρεία courier. Εάν απουσιάζετε τότε η εταιρεία που έχει αναλάβει την μεταφορά, θα κάνει δύο ακόμα προσπάθειες παράδοσης τις επόμενες μέρες.
Στην περίπτωση που σε καμία από τις τρεις προσπάθειες δεν καταφέρει να σας παραδώσει την παραγγελία στα, τότε αυτή επιστρέφει στην εταιρία. Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας με κάθε δυνατό τρόπο, ώστε να σας παραδοθεί η παραγγελία.
Με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω για περισσότερες πληροφορίες;
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, καθυστέρηση, απορία, σχόλιο όσον αφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω mail στο info@emind.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2351 600 979.
Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία;
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά στο 2351 600 979.
Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή από 9:00 έως 17:00 και Σάββατο από 9:00 έως 15:00.