Στην eMind O.E. είμαστε βέβαιοι ότι θα μείνετε πλήρως ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Σε περίπτωση, όμως, που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που προμηθευτήκατε, σας εγγυόμαστε την άμεση ανταπόκρισή μας!


Ακύρωση παραγγελίας

Έχετε τη δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας την ίδια ημέρα που έχει γίνει η καταχώρησή της. Ο πελάτης οφείλει να γνωστοποιήσει την επιθυμία για ακύρωση της παραγγελίας που έχει καταχωρηθεί, αποστέλλοντας email στο sales@emind.gr ή επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας στο 2351 600 979.


Επιστροφή προϊόντων

Η eMind O.E. σας προσφέρει το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, να προβείτε σε επιστροφή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει, τότε αυτά θα πρέπει να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/ τιμολόγιο) και το αντίγραφο της παραγγελίας που έχετε λάβει μέσω email.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (όπως έχουν παραδοθεί) και στην αρχική τους συσκευασία. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνει στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας:

eMind O.E.
7ης Μεραρχίας 118
ΤΚ 60 133 – Κατερίνη
Τηλεφωνικό κέντρο: 2351 600 979

Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.

Τα κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη και το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία ενημέρωσης της εταιρίας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2351 600 979.


Επιστροφή προϊόντος με ζημία κατά τη μεταφορά του

Για τη δική σας εξασφάλιση, σε περίπτωση ζημίας από υπαιτιότητα της μεταφορικής, κατά την ώρα της παραλαβής της παραγγελίας σας και πριν την υπογραφή σας, θα πρέπει να πραγματοποιείτε έλεγχο της κατάστασης του δέματος και του προϊόντος και έπειτα να υπογράφετε ότι το προϊόν παραλήφθηκε καλώς.

Σε περίπτωση που δεν είστε βέβαιοι, παρακαλούμε να υπογράφετε παραλαβή με επιφύλαξη και να ενημερώνετε άμεσα την εταιρία μας.

Αν η γνωστοποίηση της προκληθείσης ζημίας δε γίνει κατά την ημέρα της παραλαβής των εμπορευμάτων στη Μεταφορική – Courier, χάνεται το χρονικό σημείο, κατά το οποίο μπορεί να στραφεί κατά τρίτων ο μεταφορέας. Τότε, η eMind O.E. αλλά και η μεταφορική εταιρία – courier δε φέρουν καμία ευθύνη για τις συνέπειες της παράδοσης των εμπορευμάτων.

Στην περίπτωση της μη τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης του πελάτη, θα λαμβάνεται ως δεδομένο ότι η ζημία έγινε μετά την παράδοση των εμπορευμάτων.

Η eMind O.E., με γνώμονα πάντα την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της, σε αυτές τις περιπτώσεις προβαίνει στις ανάλογες ενέργειες προς όφελος του πελάτη, αλλά τα χρονικά περιθώρια και η άμεση ενημέρωση της μεταφορικής – courier είναι απαραίτητο να τηρούνται αυστηρά.

Σε κάθε περίπτωση, η ασφαλέστερη διαδικασία είναι η ακριβής καταγραφή και καταμέτρηση των εμπορευμάτων κατά την παραλαβή τους από τον πελάτη και σε περίπτωση υλικής ζημίας ή απώλειας, να συνυπογράφεται από τον μεταφορέα.

Το προϊόν που έχει υποστεί ζημία κατά τη μεταφορά του, παρακαλούμε να μην επιστρέφεται στο τμήμα service μας, αν δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ενημέρωσης για αποζημίωση της ζημίας.

Διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας, ότι με το πέρας όλων των παραπάνω διαδικασιών, το προϊόν θα αντικατασταθεί ή θα επισκευαστεί άμεσα.


Εγγύησης

Τα προϊόντα που συνοδεύονται από εγγύηση μπορούν να επιστραφούν στην εταιρία για οποιοδήποτε τεχνικό έλεγχο, στην περίπτωση που παρουσιαστεί δυσλειτουργία ή ελάττωμα κατά τη διάρκεια της εγγύησής τους.

Το κόστος επιστροφής και επαναποστολής του προϊόντος επιβαρύνει την εταιρία. Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με κάποια από τις συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρίες και να παραδοθεί στα κεντρικά γραφεία τις εταιρίας.

Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/ τιμολόγιο).